فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

پرواز با بال های کوثر+فیلم

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 کلیپ پرواز با بال های کوثر درباره ی حجاب و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست. 



برای دریافت کلیپ، کلیک کنید.



منتظر نظرات و انتقاداتتون هستیم..

التماس دعا

یا علی..


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۲)

سلام ببخشید یه کم دیرسر زدم.کلیپ های جدید مثل قبلی ها واقعا عالی بودن واقعا.
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم.. خواهش میکنم.
خیلی ممنون از حضور و نظراتتون!

الحمدلله... جای شکر داره.

محتاجیم به دعا
یا صاحب الزمان ادرکنا.. یا صاحب الزمان اغثنا..
  • ایران کلیپ
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    بسیار از زحمتتون ممنون و متشکرم.
    استفاده کردم.
    یا علی ع
    پاسخ:
    سلام علیکم..
    خواهش میکنم. سر سوزنی انجام وظیفه بود!

    یا بقیه الله..

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج