فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

در حصار / بازنشر

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ
افسران - در حصار


برای دریافت فیلم، کلیک کنید.
برای دریافت فیلم به زبان عربی، کلیک کنید.

پس از سال ها محاصره و کمبود آب، غذا ، دارو و سوخت، اکنون کمبود قبر به مشکلی برای مردم غزه بدل گشته است.
پیش از این نیروهای مقاومت شروطی را برای برقراری آتش بس تعیین کرده بودند که بیش از هر چیز معطوف به تامین نیازهای اولیه مردم غزه است.
شروطی که از سوی اسراییل زیاده خواهی نامیده شد....

پویا نمایی "در حصار" از گروه چند رسانه ای شفق

http://www.afsaran.ir/profile/shafaghmedia
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۱ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۴)

سلام . با مطلبی با عنوان " یواشکی های دیروز...یواشکی های امروز" به روزم و منتظر شما.یاعلی
فـرا خــوانی دستـه جـمـعی بـرای ظــــهـور

بنـی اسـراییـل با دعــا و گـریـه ظـهـور مـنـجـی خـود را 400 سـال

بـه جـلـو انـداخـت

بیـایـیـد هـمـه بـا هـم در یـکـــ زمـان مشـخـص بـرای ظـهور امـام زمـان

(ارواحـنـا فــداه) دعـا کـنیـم

بـاور کنـیـد بـا هـمیـن تـعداد کـم مـی شـود فـرج را نـزدیـکــــ کـرد






سلام مممنون از حضورتون من فعلا دغدغم همینه که این دعای دسته جمعی تعدادش به 313 نفر برسه اگه میشه شما ههم کمک کنینن ممنون میشم من هر مطلبی که فکر کنم به درد جامعه میخوره میزارم براتون

یا حق
ببخشید فراموش کردم سایتم رو معرفی کنم

www.gazamap.persianblog.ir
سلام بر مرد خدا
برای شناسایی و افشای چهره کثیف صهیونیست حاضرم هر کاری بکنم!
موفق باشید
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج