فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

دعا کنید که من اربعین حرم باشم...

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ

 

چله میگیرم تا محرّمت،

که منتظر بودن را تمرین کنم...

و چهل روز منتظر آن نهضت خونین باشم،

و بیاموزم

انتظار آن پرچم البیعت لله را.

 

منتظر بودن سخت است،
وقتی بدانی که در آن روز موعود،
شاید نباشی
یا نمانی...


+ امان از قفسِ نفس که نمی گذارد به سویت پرواز کنم...
+ کاش ما هم مثل حر، آزاده بودیم...
+ به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم / دعا کنید که من اربعین حرم باشم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج