فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

یک نماز عاشقانه + صوت

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ

صحبت های استاد رائفی پور با موضوع نماز


برای دریافت صوت، کلیک کنید.


منتظر نظرات و انتقاداتتون هستیم.

التماس دعا

یا علی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۲)

با سلام و احترام
وبلاگ ارزشی شما جهت شرکت در جشنواره ی وبلاگ نویسی حماسه ی جاویدان شرکت داده شد جهت تکمیل ثبت نام و جزییات جشنواره به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://harfenab.ir/index.php/goldan2/4559-2014-09-19-16-58-21.html
  • محمدمهدی باقری
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    ان شاءالله که خوب هستید
    جسارتا برای تبادل لینک خدمتتون رسیدم
    بنده از ابتدا که وبلاگم رو ساختم آرزو داشتم که در بخش پیوند های شما قرار بگیره ولی از اونجا که وبلاگم از لحاظ امار و ارقام جایگاه خوبی نداشت خجالت میکشیدم مذاحمتون شم
    اما الان دل رو به دریا زدم و اومدم به شما عرض کنم که:
    آیا موافقید که با ما تبادل لینک یا لوگو داشته باشید؟
    وبلاگ من:
    http://sarbaz0.blog.ir/
    لوگوی من:
    http://s5.picofile.com/file/8120652450/sarbaz0.gif
    امیدوارم جوابتون مثبت باشه
    منتظر جواب هستم
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام علیکم..
    عرض تشکر بابت حضورتون در فانوس313.

    فقط فکر میکنم اشتباه شده چون وب شما خیلی زودتر از وب من افتتاح شده!!! ما چند ماهی بیشتر نیست که اومدیم اینجا.. قبلا فانوس شب و معراج افلاکی های بلاگفا بودیم...

    باعث افتخاره وبلاگ های ارزشی رو لینک کنیم...
    وبلاگتون ان شاءالله توی لیست همراهان قرار میگیره. شما هم اگه مایل بودید لینک بفرمایید..

    یا صاحب الزمان ادرکنا...
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج