فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

این الفاطمیون ...

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دلت که زهرایی باشد،

یک یا زهرا سلام الله علیها

برای زهرایی رفتنت کافی ست...


+ زهرا یعنی درس ولایت.. ولایتی ها هم پاداششان شهادت است....

چه مدینه باشد، چه کربلا، و چه ایران...

همه به فاطمه (س) اقتدا کرده اند..


+ ایام شهادت حضرت که باشه، جنوب هم باشه، کانال کمیل هم باشه، بهتر از این چه عیدی هست؟

زائرا به یاد ما هم باشید. التماس دعا...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۴)

سلام
واقعاچه عیدی بهترازاینا؟!
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم..
ظهور آقا اضافه بشه عالی میشه..
محتاجیم به دعاتون.

یا زهرا سلام الله علیها
  • همراه با خدا
  • عید است ولی بدون او غم داریم

    عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

    ای کاش که این عید ظهورش برسد

    این گونه هزار عید با هم داریم

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    یا صاحب الزمان اغثنا...
  • پیروان شهدا(حسین بختیاری)
  • من از کوچه گلایه دارم .....
    از درو دیوار گلایه دارم.......‌
    آخر کجای دنیا بین درو دیوار گلاب میگیرند.

    یــــــازهرا
    پاسخ:
    یا زهرا سلام الله علیها..
  • انسان نیازمند
  • التماس دعا
    یازهرا
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج