فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

فانـوس313

به امیدی که تو فانوس شب من باشی، یابن الحســــــن...

بسم الله همسنگر... (جهاد فرهنگی)

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم


امام خامنه ای مد ظله العالی – اول فروردین1393 :

همین گسترش کار فرهنگی در بین جوان های مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است.


با توجه به فرمایشات رهبر عزیزمان امام سید علی خامنه ای مد ظله العالی و بیان اهمیت فرهنگ و  پرداختن به کار های  فرهنگی، بر خود لازم میدانیم در راستای انجام وظیفه و لبیک به فرمان نایب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، در حد توان خود به فعالیت در عرصه ی فرهنگ پرداخته و با یک عزم ملی و حرکت جهادی، برای این مهم فعالیت کنیم..


باشد که در پایان سال 1393، شاهد رضایت امام خامنه ای از فعالیت های فرهنگی جوانان انقلابی بوده و ان شاءالله در راستای تعجیل در ظهور آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، کاری کرده باشیم..


لذا از فعالان جبهه ی مجازی عرصه ی جنگ نرم برای شرکت در این طرح، دعوت به همکاری و عضویت در گروه می نماییم.


برنامه های گروه جهاد فرهنگی:


1.      1. تنظیم و انتشار نشریه در محیط مجازی و حقیقی

2.      2.  تولید کلیپ های صوتی و تصویری

3.      3.  تولید بسته های فرهنگی و ارائه به فعالان و مراکز فرهنگی

4.      4.  تنظیم و نگارش متون ادبی، بصیرتی، تحلیلی و... در موضوعات مختلف جهت ارتقای فرهنگ، عقیده و بصیرت جامعه و جذب جوانان

5.      5.  تولید پوستر های مرتبط با مسائل فرهنگی و...

6.      6.  مقابله با تهاجم فرهنگی از راه های مختلف و کاربردی

7.      7.  فعالیت های کاربردی در زمینه ی مبارزه با بی حجابی

8.      8. و هر پیشنهاد و طرح دیگری که شما داشته باشید!

 

ضمن بیان این نکته که عضویت در این گروه هیچگونه شرایط خاص و محدودیتی ندارد، از همه ی کسانی که دغدغه ی فرهنگ و امر رهبری را دارند و علاقه مندان به همکاری، تقاضا داریم در قسمت نظرات اعلام آمادگی بفرمایند...


منتظر حضور همه ی شما توی گروه هستیم.


توضیحات تکمیلی را در فایل پی دی اف ببنیدید.



لبیک یا خامنه ای به حرف نیست... مرد عمل میخواهد.

پس بسم الله همسنگر....

 

یا مولا علی بن ابی طالب علیه السلام



توضیحات تکمیلی در فایل PDF - برای دانلود کلیک کنید.



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ
  • فانوس

نظرات  (۲۰)

  • رهرو زینبی
  • ای فانوس آزاده
    آماده ایم,آماده :)))
    پاسخ:
    عزیزمی...
    ملت به فنا بردنمون با اعلام آمادگی و...
    مگه همه عین شمان؟!
    سلام علیکم کار بسیار جالبی هست من چه کاری می تونم انجام بدم؟یا حق
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام،خداقوت

    فایل پی دی اف رو خواندم،برنامه های خوبی هست،در مورد برنامه 6 یک طرح داشتم

    به نظرم بهتره علاوه بر چاپ نشریه و متون ادبی و فعالیت در فضای مجازی و ...فضایی را نیز در فضای حقیقی جامعه برای بحث و تبادل نظر با جوانان و پاسخگویی به شبهات و مسائل آنان(بخصوص در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی و اسلام آمریکایی) به وجود آورد که در این صورت می توان فضای گستره تری را مورد کار قرار داد

    هر کمکی از دست بر می اومد دریغ نمی کنم

    ان شاءالله موفق باشید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام

    خدا خیرتون بده.
    پیشنهاد خوبیه..
    هرکس در حد توان باید به این قسمت کار هم بپردازه. مسلما امکاناتش باید باشه و برا هرکس بستگی داره.. ما هم سعی میکنیم تا حدی که ممکنه عملی کنیم.

    یا صاحب الزمان اغثنا..
  • پریسا علی ابادی
  • سلام همسنگر
    فایلو خوندم ومیتونم در قسمت جمع اوری اطلاعات برای نشریه کمکتون کنم.
    پاسخ:
    سلام علیکم..

    ممنون.. موفق باشید:)
  • آشیــــــان
  • سلام.
    برای مورد 4 آماده ام
    بروزیم، چونان همیشه... منتظر حضور ارزشمندتان هستم.
    یا زینب (س)
    پاسخ:
    سلام
    خدا خیرتون بده.

    یا صاحب الزمان اغثنا...
    با سلام همسنگر عزیز
    منم تو فکر چنین چیزی بودم
    خوشحال میشم در راه اندازی سایت جدید کمک کنم
    اما نمی دونم چه کمکی می تونم بکنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم..

    هر کمکی بخواید میتونید بکنید.. در هر زمینه ای..
    سلام...
    خدا قوت...
    ما آمادیم...
    ما ا خم پر جش ولایت مستیم...
    احدی ازلی با ره مولا بستیم...
    بنگر که وظیفه چیست در این میدان...
    ما افسر جنگ نرم آقا هستیم...

    روزی گنجشکهارا رنگ می کردندوجای قناری می فروختند !

    این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند !

    آن روزها مال باخته می شدی و این روزها ، دل باخته . . . !

    التماس دعای پاکتون...
    یا علی..
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    توی کدوم قسمت فعالیت می کنید؟

    یا صاحب الزمان اغثنا...
    سلام علیکم
    آماده ی آماده بسم الله...
    پاسخ:
    سلام علیکم..

    بسم الله..
    کدوم قسمت فعالیت میکنید؟
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام،خداقوت

    طاعات و عباداتتون قبول

    جلوه ای از رحمت بی نهایت خداوند را در (الرحمن)بخوانید،بروزم و منتظر حضورتون

    ضمنا من هم با عده ای از جوانان در قالب حلقه های صالحین،هیئت های مذهبی و ...کارهای فرهنگی در محله های مختلف و به خصوص مساجد انجام می دهیم،کاری از دستمون بر می آمد در خدمتیم

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بسیار عالی.. فکر کنم برای توزیع خیلی مناسب باشه.

    یا علی
  • ܓ✿◥میم الف ه◣ܓ✿
  • سلام
    فایل pdf رو خوندم.
    من میتونم مطالب رو از سایتا جمع کنم تو کار نویسندگی هم میتونم کمک کنم.
    پخش رو هم هستم.
    صوت و کلیپو تاحالا کار نکردم! ولی در کل آماده به خدمتم.
    فقط شما بگین تو چه موضوعاتی باید کار کنیم {یعنی موضوعاتو جزئی بگین!}

    با تشکر..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خدا خیرتون بده:)

    موضوعات رو فرستادم وبتون.

    یا مهدی
  • یاسمین سخنور
  • سلام همسنگر
    ماهمه جوره در هر زمینه که لازم داشته باشید اماده ی خدمتیم.....
    پاسخ:
    سلام علیکم

    خدا خیرتون بده:)
  • یوسف زهرا
  • سلام
    من پی دی اف رو مطالعه کردم منم همچین فکرایی داشتم ولی خب نمیشد عملی کنم!
    من میتونم تو زمینه های ایده وطرح و پیدا کردن عکس وفیلم و پخش نشریه در شهر و همچنین پخش هر چه که شما بگید در فضای مجازی به طور گسترده!
    درضمن درمورد حجابم هر کاری از دستم بر میاد میکنم
    الان از کی باید شروع کنیم؟
    پاسخ:
    و علیکم السلام..

    بسیار عالی..
    فعلا منتظر باشید من خبرش رو میدم.
    سلام.

    من بجز نویسندگی در بقیه زمینه ها (انتشار نشریه، کلیپ صوتی و تصویری و پوستر و ...) میتونم فعالیت کنم. حالا هرکدوم ک صلاح دونستید...
    پاسخ:
    سلام علیکم..

    عالـــــی... اطلاع میدم خدمتتون.
    بله خوندم هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم فقط هر وقت کاری بود خبرم کنید
    یا صاحب الزمان

    مائیم و نوای بی نوایی
    بسم الله ارگ حرق مایی
    پاسخ:
    بسم الله..

    یا علی.
    سلام.
    دعوت تان را از وبلاگ یکی دیگر از همسنگران خواندم...
    راستش دغدغه اش را داریم اما کار خاصی هم بلد نیستیم!!
    اما هر کمکی برآید در خدمتیم.

    یا حق.
    پاسخ:
    سلام علیکم..
    باعث افتخاره.
    فایل پی دی اف رو خوندید؟ سعی کردم همه چیز رو اونجا کامل بنویسم..
    توی هر زمینه ای که میتونید کمکمون کنید اطلاع بدید تا توضیحات بیشتر رو بدم خدمتتون.
    تا قبل از اینکه سایت گروه راه اندازی بشه من در خدمتتون هستم از طریق همین  وبلاگ. بعد از ایجاد سایت و.. فعالیت ها منسجم تر و بهتر میشه ان شاءالله.

    یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • پریسا علی ابادی
  • سلام همرزم
    هر کاری ازدستم بر بیاد در خدمتم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    در هر زمینه ای بخواید میتونید فعالیت کنید. فایل پی دی اف رو بخونید.
  • سیدمحسن علوی
  • سلام
    تک تیر انداز هم دارید؟؟؟؟
    نیاز دارید؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    توی جنگ نرم ما همه باید افسر باشیم...
    نه سرباز صفر.
    پس تک تیرانداز دیگه چیه؟!
  • رزمنده سایبری
  • سلام
    خدا قوت
    ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم..

    ممنون رزمنده سایبری.
  • سلاله زهرا
  • تا رابطۀ ما با ولیّ امر: امام زمان (عج) قوی نشود، کار ما درست نخواهد شد. و قوّت رابطۀ ما با ولیّ امر (عج) هم در اصلاح نفس است. [آیت الله بهجت]


    اگه کاری باشه که در حد توانم باشه حتما انجام میدم

    یا حق
    پاسخ:
    اگه فایل پی دی اف رو بخونید متوجه میشد همه جور کاری داریم.. از سخت گرفته تا راحت..
    گروه اصلی توی سایت افسران مدیریت میشه. میتونید اونجا عضو بشید یا از طریق همین وبلاگ با ما در ارتباط باشید تا ان شاءالله سایت اصلی راه اندازی بشه.

    یا علی
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تمام مطالب این وبلاگ،هدیه ای است ناچیز به محضر آقا صاحب الزمان ارواحنا فداه.. التماس دعای فرج