بسم الله الرحمن الرحیم
برنامه سی و یکم رادیو افسران کاری از کاربران سایت افسران جوان جنگ نرم منتشر شد...
فایل اول: برنامه اصلی با زمان ۰:۵۴:۴۷
فایل دوم: نمایش شهر مه گرفته (قسمت نوزدهم)
- ۲ نظر
- ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۵
بسم الله الرحمن الرحیم
برنامه سی و یکم رادیو افسران کاری از کاربران سایت افسران جوان جنگ نرم منتشر شد...
فایل اول: برنامه اصلی با زمان ۰:۵۴:۴۷
فایل دوم: نمایش شهر مه گرفته (قسمت نوزدهم)
چله میگیرم تا محرّمت،
که منتظر بودن را تمرین کنم...
و چهل روز منتظر آن نهضت خونین باشم،
و بیاموزم
انتظار آن پرچم البیعت لله را.
منتظر بودن سخت است،
وقتی بدانی که در آن روز موعود،
شاید نباشی
یا نمانی...
+ امان از قفسِ نفس که نمی گذارد به سویت پرواز کنم...
+ کاش ما هم مثل حر، آزاده بودیم...
+ به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم / دعا کنید که من اربعین حرم باشم
http://www.afsaran.ir/link/696630
نقش رسانه های ارتباط جمعی در گسترش مصرف گرایی چیزی کمتر از نقش صنعتی شدن و تولید کالاهای انبوه در جوامع نبوده و تولید انبوه و رسانه ها، دو بال گسترش مصرف گرایی بودهاند.
امروزه، رسانه ها با پیام های اقناعی خود به ابزار نظام اقتصادی سرمایه داری
برای یافتن مشتریانی پروپا قرص برای کالاها تبدیل شده اند. تبلیغات متعدد
و متنوع که توسط متخصصان روان شناس و سازندگان تیزرهای تبلیغاتی برای
گذاشتن بیشترین تأثیر بر مخاطب ساخته شده و در لابه لای برنامه های
تلویزیونی و رادیویی و حتی رسانه های نوشتاری به خورد انسان ها داده می
شوند، بهدنبال اقناع افراد برای خرید کالاها یا خدمات خاص و تغییر نگرش
آن ها و انتخاب سبک زندگی خاص برای انسان هاست.
کالاهایی که افراد نیازی واقعی به آن نداشتند و صرفاً براساس ایجاد نیاز
کاذبی که رسانه ها باعث آن بوده اند؛ دست به خرید آن می زنند و این همان
تمایزی است که بین نیازهای واقعی و کاذب انسان هاست.
ایجاد نیاز های جدید و کاذب به کالاها از کارکرد های رسانه های جمعی است
که سبب دامن زدن به مصرف گرایی در عصر حاضر شده است. به همین دلیل،
آگهی ها و تبلیغات بازرگانی امروزه، به تمام جنبه های زندگی انسان معاصر
وارد شده است. ترغیب مردم به سرمایه گذاری
و خرید یا مصرف کالا یا نمادی خاص، بهمنظور افزایش فروش کالا یا خدمات،
هدف سفارش دهندهٔ آگهی بازرگانی است و رسانه های عمومی، همچون
صداوسیما، مطبوعات، فضاهای شهری، اینترنت و... مهمترین ابزارها برای
رسیدن به این هدف به شمار میآیند.
پیامهای بازرگانی ضمن فاصلهگرفتن از کارکرد اصلی و فلسفهٔ وجود خود که
معرفی کالاها و خدمات است، بهوسیله ای برای ایجاد احساس نیاز در مخاطب
تبدیل شده و از این طریق به افزایش مصرف گرایی که تأمین کنندهٔ منافع
سرمایهداری است، دامن میزنند. رسانه ها و تبلیغات بازرگانی و همچنین
ابزارهای بازاریابی در مردم احساس نیاز کاذب به کالاهایی که واقعاً به
آنها نیازی ندارند، ایجاد کرده و مردم را بهسمت خرید آن کالاها سوق
میدهند. ولفولک کراس مینویسد:
وظیفهٔ تبلیغات تلویزیونی تبلیغ کیفیت های خاصی است که یک محصول، فاقد آنهاست و اگر واقعاً هیچ نیازی
به یک محصول وجود نداشته باشد، تبلیغات چی باید آن را ایجاد کند. او
باید به شما ثابت کند که اگر این کالا را نخرید، سلامتی و شادی شما به خطر
خواهد افتاد.
وقتی مقتدایمان تویی...
و تو،
وقتی اقتدایت به مولاست...
چه غم در سینه ی امت؟
بودنت منّتی است از جانب خدا...
کاش همیشه زیر بار این منّت باشیم.
سایه ات مستدام آقاجان...
+ یک دنیا حسرت، بابت عمری که بدون عشق شما گذشت...
+ یه روز خوب میاد؛ دست آقام تو دست مولام. برای تحویل پرچم به صاحبش بقیه الله :)
هر کجایی هستی،
به ســـلامت بادا...
کلیپ صوتی از سخنرانی استاد فرهنگ با موضوع حجاب
برای دریافت صوت، کلیک کنید.
*دل نوشت:
در این وانفسای دنیا،
دلخوشم به این پارچه ی مشکی؛
که شاید قلب محزون آقایم را نوازش کند...
منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم.
التماس دعای فرج
یا علی..
پیش نوشت! : برای مشاهده و دریافت فیلم، کلیک کنید.
اندر احوالات وزارت فرهنگ و ارشاد به اصطلاح اسلامی !!!؟
بگذارید مقدمه ی این مطلب، بی مقدمگی باشد... درد که مقدمه ندارد!!! آن هم دردی که از بی دردی عده ای نشات می گیرد.
پس بدون مقدمه...
وقتی ولی فقیه به عنوان راس نظام یک کشور، از دغدغه ی فرهنگی سخن بگوید، چه برداشتی می توان داشت؟
چرا نفرمودند دغدغه ی سیاسی یا اقتصادی یا... . زیرا همه ی این ها در سایه ی فرهنگ ایرانی-اسلامی به خوبی پیش می روند.
اگر سیاستمداران جامعه، فرهنگ سیاستمداری داشته باشند و به عزت ملی پایبند باشند، در پناه این فرهنگ، آیا تن به خفت خواهند داد؟
و اگر امور اقتصادی جامعه در راستای احکام اسلامی و قوانین کشور باشد، آیا مسائلی همچون کلاهبرداری رخ خواهد داد؟
و...
پس به این ترتیب، می توان فرهنگ و مسلما در پی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از حائظ اهمیت ترین بخش های کشور برشمرد....
اما...
ارزش یک دختر را خدایی میداند که او را در سنین کودکی برای عبادت برمیگزیند.
پیامبری میداند که فرمود: دختر باقیات الصالحات است...
کسی همچون امام صادق علیه السلام میداند که فرمود: پسران، نعمت اند و دختران خوبى. خداوند، از نعمت ها سؤال مى کند و به خوبى ها پاداش مى دهد .
ارزش دختر را خدایی میداند که هرکسی را لایق دیدن جسمش نکرد.
ارزش دختر را خدایی میداند که به بهترین مخلوقش حضرت محمد صل الله علیه و آله وسلم، دختری عطا کرد که هدایت یک جهان به عهده ی فرزندان اوست.
" انا اعطیناک الکوثر "
و آری، این هدیه ی الهی، یک دختر بود. یک خیر کثیر.
اما آیا هر دختری می تواند فاطمه ی زهرا سلام الله علیها باشد؟
این روزها، فاطمی زیستن بسی دشوار است.
چرا که دشمن نیروهایش را متمرکز کرده که دختر امروز، فاطمی نباشد... فاطمی نباشد که مبادا مادر کودکانی چون حسنین شود. فاطمی نباشد که مبادا برای امامش بین در و دیوار بسوزد و حتی یک آه، نگوید...
یا نمیخواهد دختر امروز همچون حضرت معصومه سلام الله علیها، اسوه ی دانش و مظهر فضایل و کرامات باشد...
میخواهد دختر امروز، زینبی نباشد... زینبی نباشد که مبادا صبر و استواری را از زینب بیاموزد. زینبی نباشد که مبادا در گرمایی چون گرمای طاقت فرسای عاشورا، حجابش را محکم تر از قبل حفظ کند.
و مبادا زینب وار، یاد شهدای کربلای فکه و هویزه و شلمچه و رود اروند را زنده نگه دارد و بر کفر و استکبار، لکه ی ننگ ضد بشریت را ماندگار کند.
خواهرم... دختر ایران زمین...
اینجا، سرزمین آلاله های در خون خفته ای است که رفتند تا دیگر چادری خاکی نشود...
رفتند تا قلب امامشان یاد چادر های خاکی شام نیفتد...
رفتند تا روضه ی شام و مدینه تکرار نشود...
مرغ دلم راهی قم می شود
در حرم امن تو گم میشود
عمه ی سادات سلام علیک
روح عبادات سلام علیک
صوت : تقدیمی به حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها...
التماس دعا